yowei

Godmorgon

Publicerad 2007-04-27 11:57:24 i Vardag,

Sitter och kollar lite på mode sidor. Slog mej nyss att stilar jag gillar att se på bild inte riktigt stämmer med vad jag själv sätter på mig. Ibland gör det väl det kanske, men oftast inte. Kanske beror på att jag inte är så extremt intresserad. Visst det är kul men det är ju bara kläder, och skor. Men skor, det är en helt annan historia.

Usch jag har varit hemskt dålig på att träna den här veckan. Jag har inte gjort någonting alls helt enkelt. Men idag ska det bli andra bullar. Ska helt enkelt ut vare sig jag vill det eller inte.

Senare ikväll blir det jobb, som vanligt dessa fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela