yowei

Inventering på jobbet

Publicerad 2007-02-28 23:38:02 i Vardag,

Hua, har jobbat sen tre idag. Inventering. Och för er som inte vet vad det är så är det att man räknar ALLA varor i en butik. Jag jobbar på ICA så de blir en del varor. Som tur är så behöver bara vi som jobbar i kassa räkna tuggummi och sånt. Resten har vi inhyrd personal till och så får dom som jobbar på golvet ta hand om det. Vi i kassa slutade tio medans resten får vara kvar till det är klart. Sist va dom klara vi tre på natten. Usch.
Jag
Idag hade jag en av mina nya tröjor. Jag gillar! Imorgon blir det någon av dom andra nya. Den rosa tror jag, med svarta jeans. mm..mm..mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela