Bio - Death proof
Va på bio igår igen. Egentligen va det för att en tjej inte kunde följa med i tisdags så då skulle vi gå idag, men hon bangade ur idag också. Men filmen va i alla fall skit cool. Definitivt värd att se. Hel jäkla galen.
Uppdatering av bio listan:
1. The Prestige
2. Den Svarta Dahlian
3. Déjà Vu
4. The Holiday
5. All the Kings´ Men
6. Night at the Museum
7. Hannibal Rising
8. The Departed
9. Ghost Rider
10. Wild Hogs
11. The Illusionist
12. Hot Fuzz
13. Spider-Man 3
14. Blades of Glory
15. Shooter
16. Zodiac
17. Dold identitet
18. The Reaping
19. Death Proof
Uppdatering av bio listan:
1. The Prestige
2. Den Svarta Dahlian
3. Déjà Vu
4. The Holiday
5. All the Kings´ Men
6. Night at the Museum
7. Hannibal Rising
8. The Departed
9. Ghost Rider
10. Wild Hogs
11. The Illusionist
12. Hot Fuzz
13. Spider-Man 3
14. Blades of Glory
15. Shooter
16. Zodiac
17. Dold identitet
18. The Reaping
19. Death Proof