yowei

Här i Sverige har männen såna här kalsonger

Publicerad 2007-03-27 23:29:27 i Flummigt,

Idag, innan föreställningen va jag och L på Åhléns. Där mötte vi en man med turban. Han va nog från Indien. Han frågade oss på lite halvbra svenska vart mens avdelningen låg. Märk MENS avdelningen. Jag hade svårt att hänga med där så jag svarade att mens avdelningen ligger därborta. Kom sedan på mig själv och rättade mej med mans avdelningen. Sen när vi gick ut från Åhléns så kom den här lilla mannen. Han började förstås prata med oss. "Här i Sverige har männen såna här kalsonger" (visar med händerna på kroppen) "Men jag vill ha såna här" (visar med händerna) "Men här, i den här affären har dom bara såna här kalsonger så jag kommer nog inte hitta såna jag söker" (Visar igen med händerna en tredje sorts kalsonger).

Jaa, nu har han nått att klura på stackarn. Får gå med rumpan bar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela