yowei

Dagdrömmer

Publicerad 2007-09-30 22:10:11 i Helg,

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Har sjukt ont i axlarna nu. Inte bra att jobba så här många dagar i sträck känner jag. Va på Roj och målade tidigare idag också, så det har varit full rulle hela dagen. Har lite svårt att varva ner nu känner jag. Kanske ska ta mej nått att äta? Kolla på en film? Hm ja vi får se. Tror jag skippar matten imorgon, vill sova ut =). Men på kvällen blir det jobb igen. 6 dagar i sträck har jag jobbat då, och det ska jag säga er, det är mycket för att vara jag. Är ganska lat när det gäller det där. Men det sköna är att jag jobbat igen lite dagar som säkert kommer försvinna pga teatern sen i vinter.

Usch jag har varit på riktigt dagdrömmar humör idag också. Sluta hemsöka min hjärna, människa! Lite läskigt hur inne i tankarna man ändå kan bli. Jag varken hör eller ser vad som händer omkring mej om jag är på det humöret. Jaja, nog pratat om det.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela