yowei

Ord

Publicerad 2008-04-30 16:11:59 i Vardag,

Snart bär det av till teatern och ännu en föreställning. Känner mig inte särskilt sugen idag. Blir nog bättre när jag väl pallrat mig till bussen, just nu känner jag mig mer som en soffpotatis. Jag hoppas verkligen Titti, min guru, kommer och kollar, längtat så länge efter att träffa henne. Har köpt korv och korvbröd för vi ska grilla efter föreställningen. Hade tänkt göra nått mer avancerat, typ hamburgare, men jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle orka. Idag fyller även allas våran Malou år. Har köpt fina blommor till henne. Fyra orangea, det betyder något, men just nu kommer jag inte ihåg vad det va. Något med vänskap och tacksam. Hoppas alla får en fin valborg. Hej!


P.S Jag är avensjuk på alla som har mösspåtagning idag. Jag vill ju ta studenten en gång till! D.S



Hårdansen kanske?
image586

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela