yowei

290808 (shit de e snart september)

Publicerad 2008-08-29 10:46:02 i Vardag,

Godmorgon!
Jag känner mig krasslig idag. Har ont i halsen. Håller på att kurera mig med massa vitlök och c-vitaminer. Dagen idag består av först otikern. Hoppas på att mitt öga är helt bra nu så jag kan använda linser igen. Det är inte kul alls att se dåligt i fula glasögon. Sen ska jag jobba, stänga som vanligt. Efter det blir det utgång. Det blir hejdå party får Katta, för på söndag åker hon till London =(. Jag saknar henne redan. Hon ska vara borta i tio månader. Det är as länge ju! Men jag och Carro planerar redan vår första resa dit. Kan hända att vi till och med har en andra resa i tankarna redan. Så lätt blir hon inte av med oss.

Imorgon händer det lite grejer också. Först är det teater till klockan två och efter det ska jag på släkt träff med pappa och min lillebror. Vi får väl se hur pigg jag är då. Ha en bra dag!



Nehe, de går inte all lägga uppp bilder just nu!

Kommentarer

Postat av: Perra

Publicerad 2008-08-29 18:43:31

Sv: Okej, tackar :D

Hänt idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela