yowei

Fernando Torres

Publicerad 2008-06-29 23:20:22 i Helg,

Vad söt han är den där Torres. Tror jag blev lite barnsligt förtjust i honom ikväll. Tycker att det va kul att Spanien vann.

Nu för tiden har jag börjat må illa så fort jag äter godis. Vad är grejen med det? Beror det på att kroppen är ovan vid allt socker? Visst att jag inte äter så mkt godis, men jag dricker ju massa cider och äter massa annat onyttigt. Det är ju as mycket socker i det också. Jaja.

Idag har varit en mycket trevlig dag. Strosat runt på stan med Helen och nu kom jag precis hem från teatern där vi kollat på fotboll. Imorgon ska jag bara ta det lugnt och packa inför Arvika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela