yowei

Jag tappade mobilen IGEN

Publicerad 2008-11-30 14:50:05 i Allmänt,

Har knappt varit hemma någonting alls den här helgen. Först nu hinner jag sitta här. Vi hade jätte kul i fredags, men jag glömde självklart kameran i väskan jag hängde in. Sen gjorde jag det igen, ja tappade mobilen alltså. Men jag hade tur den här gången. En gullig skånsk kille hade hittat den så jag fick tb den igår, han hade till och med laddat den. Skit söta killar va det. Igår strosade jag mest runt på stan och sen umgicks jag med fina människor. Lagade mat och spelade spel. Nu är jag ganska trött efter att ha sovit på en trång tältsäng hela natten, men jag hoppas på lite guitar hero ikväll.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela