yowei

Seegt

Publicerad 2009-08-30 23:11:52 i Helg,

Idag har jag inte gjort något vettigt. Jo!! Städat lite. Annars har jag bara degat i soffan. Inbillar mig att jag behöver det. Vilket jag säkert gjorde också. Somnade vid halv åtta och vaknade vid tio igen!!! Inte så värst bra kanske med tanke på att jag börjar skolan på riktigt imorgon och behöver sova inatt. Men det löser sig nog. Imorgon kommer hon som äger huset jag bor i. Hon ska vara hemma tills hon åker till USA i tre veckor! Då har jag huset för mig själv i tre veckor =). Just nu längtar jag till jag hittar en lägenhet jag faktiskt vill ha =) som jag kan flytta till och sen bo där ett tag.

Aja! Godnatt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela