yowei

Berlin =)

Publicerad 2009-12-28 17:53:21 i Vardag,

Hej hej!
Fortfarande dålig uppdatering, men det är så det är just nu. Blir bättre sen när jag kommer tillbaka till Örebro. Lite update sen sist jag skrev då. Igår va jag och Loverboy bara hemma hos släkten och tog det lugnt innan vi åkte hem till Stockholm igen. Väl framme i storsdagen mötte vi upp våran vapendragare för att prata lite Berlin. Sen hände det inte så mkt mer på söndagen. Idag har jag varit uppe sen halv nio. Fick min hemtenta idag. Den känns ganska rolig faktiskt och jag har börjat spåna lite och så. Har varit inne i stan också för att lämna tillbaka en sak och sen äta lunch med Tuva och växla pengar med Loverboy. Sen har jag suttit en stund till med hemtentan och nu ska jag ta tag i mig själv och packa, igen!!! Känns som att jag packar hela tiden. Men ikväll ska jag åka hem till Loverboy, klockan tre inatt blir vi upphämtade, klockan fyra går bussen till Skavsta och vid sex någon gång går vårt flyg till Berlin =). Yeah!!! Så jag kan ju förbereda er på att jag inte kommer skriva fören på typ lördag eller nått igen.

Kommentarer

Postat av: Karl-Oscar Von Schverin

Publicerad 2010-01-02 14:01:27

LÄS MIN KAMPANJ OCH GÅ MED I MIN FACEBOOK GRUPP!

http://avskaffastudiemedel.wordpress.com/



Hälsningar Karl-Oscar Von Schverin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela