yowei

Nu e det jul igen

Publicerad 2009-12-26 21:54:13 i Allmänt,

God jul på er. Sorry för dålig uppdatering men jag är i Jönköping hos släkten. På julafton va jag och mamma ute och åt och tidigt på juldagen åkte jag och Loverboy hit till kyrkstaden. Igår ät vi jullunch nere hos mormor, sen delade vi ut lite julklappar (har fått en del trevligt) och sen va det dags för den traditionella juldagsutgången. Vi började hemma hos min kusins kompis med middag och förfest och sedan hade vi bokat dricka bord på Olles. Kvällen va sjukt lyckad och vi tjänade verkligen på att ha bokat bord eftersom inträdet va högre och dricka ingick i bordet.

Idag har vi varit på hockey. HV71! Detta är ju en hockeystad så det är grymt kul måste jag säga. Och den här gången va det extra roligt. Jag gillar ju lite när dom slåss och idag stog jag bara och va överlycklig. Läs här!

Släkten sitter och spelar NE. Det tråkigaste spelet som finns enligt mej. Det finns ju betydligt roligare saker att göra om man säger så. MEn jag ska väl gå och vara lite social eller nått. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela