yowei

Jag vann!

Publicerad 2009-02-27 12:25:55 i Vardag,

Kom på nu imorse att jag glömde min låda igår. Men Brolle får helt enkelt stå för det. Idag har jag haft prov. Det sista i Matte A, ska bara göra nationella sen också. Tänk vad länge jag har hållit på med den här matten, äntligen börjar jag se ljuset i tunneln =). Jag är jäkligt stolt över mig själv.

Idag när jag kom hem så väntade ett trevligt mejl på mig. För några dagar sen va jag med i en tävling på Izzas blogg. Brukar aldrig vara med pga lathet och så tror man ju aldirg att man vinner, men jag fick ett ryck och det kändes som att jag va tvungen att i alla fall försöka. Tur va väl det för jag VANN =D. Frågan va varför ska just du vinna? Jag hatar sånna frågor, men just när tävlingen dök upp hade jag ett så jäkla bra svar: "Jag borde vinna bara för att jag har haft det jobbigt en tid nu och behöver uppmuntran och positiv kraft. Killar som får en att känna sig värdelös är inte ett alternativ och jag vill ha en almanacka som din, men som alltid påminner mig att jag är det bästa i mitt liv och att jag är vacker och värd det bästa precis som jag är. Jag använder almanacka väldigt mkt, skulle inte kunna leva utan den. Så budskapet skulle jag ju läsa varje dag, kanske flera gånger om dagen. Det kanske skulle stå något så simpelt som "du är det bästa som hänt mig" ja alltså till mig själv." En vinnar text mina damer och resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela