yowei

Massa saker

Publicerad 2009-07-30 00:06:47 i Vardag,

Jösses. Är ju aldrig hemma! Igår skulle jag åka hem efter jobbet. Men en jobbarkompis drog ihop ett litet häng hemma hos sig så jag hamnade där. Sen har jag sånt tur att jag har sovplats väldigt nära den här jobbarkompisen så jag vart kvar i dom trakterna tills jag skulle jobba idag. Men nu är jag hemma. Fast jag hade gärna gått ut om jag va frisk och pigg.

Jag håller på att kolla efter lägenhet i Örebro nu. Inte så lätt faktiskt. Jag vet ju inte hur jag vill bo. Och jag vill ju ha så billigt som möjligt. Gärna så jag kan ha hund också. Det löser sig säkert.

Nu har jag semester tills på tisdag nästa vecka. Eller säger man tills på måndag. Jag börjar i alla fall jobba på tisdagen. Ska åka till Jönköping på fredag och sen blir det Göteborg på lördag. Ska se U2 =D. Och vet ni vad, jag tror faktiskt jag fyller år på söndag!! Känns inte som det. Har inte tänkt på det alls eftersom U2 konserten ligger precis där så har det varit det man har tänkt på.

Ska lägga mig i soffan nu och bara ta de lugnt. Trotts att jag känner lite hur det kryper i kroppen. Godnatt!



Hultsfred!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela