yowei

Nymodigheter

Publicerad 2009-07-30 16:08:42 i Vardag,

Sov dåligt inatt. Hostade så klart. Nu har jag suttit hela morgonen och kollat på massa lägenheter i Örebro. Någon som har nått tips på boende? Hör av dig! Finns ju lite olika sätt man kan bo på och jag försöker få med allt. Bättre å ha olika alternativ och tacka nej i så fall tycker jag. Kommer nog bli as bra det där.

Annars försöker jag bara ta vara på min lediga dag. Håller på att tvätta för fullt och ikväll ska jag hämta min jacka som jag glömde i igår. Imorgon åker jag till Jönköping tidigt på morgonen. Har bokat biljett som ska komma som ett sms. Sånna här nya saker känns lite små läskigt måste jag säga. Men det löser sig nog.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela