yowei

Luftslottet som sprängdes

Publicerad 2009-11-29 18:19:14 i Kultur i mina ögon,

Va ju som sagt på bio i helgen. Närmare bestämt igår. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Jag tycker nog att det va den bästa av alla tre, men min kära loverboy tyckte inte den va så mkt att hurra för. Men han är kräsen när det gäller film så vi lyssnar inte på honom =P. Jag tyckte att den va bra i alla fall, och har man sett dom andra måste man självklart se den här också!!



Notering: Vi såg även Sleepy Hollow och Min vänstra fot på hyrfilm. Båda filmerna va väldigt bra och jag rekomenderar dom om man vill se något med lite kvalite. Kanske inte något om man bara vill kolla på nått som e lättsmält och roligt.

Biolistan 2009
1. The curious case of benjamin button
2. The dead chick in the closet (Branbomm)
3. Gran Torino
4. Milk
5. Slumdog Millionaire
6. Transformers revenge of the fallen
7. Ice age 3
8. Harry Potter och halvblodsprinsen
9. Sommaren med Göran
10. Public enemies
11. The hangover
12. Linje 123 kapad
13. Inglorious basterds
14. Prinssesa
15. Flickan som lekte med elden
16. Upp
17. This is it
18. Scrooge en julsaga
19. Luftslottet som sprängdes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela