yowei

Saknar

Publicerad 2009-10-29 17:30:42 i Vardag,

Känner mig konstig nu. Saknar typ mitt gamla liv. Stockholm, festerna, vännerna, jobbet och trotts allt som hänt så saknar jag till och med teatern. Kanske inte alla som innefattar teatern, men dom stunder vi hade som roligast och den trygghet som det ändå gav. Allt kanske börjar komma ikapp?  Nya livet här i Örebro. Kan bero på att jag snart (nästa vecka) är klara med delkurs 1 och då kommer vi byta lärare och grupp. Kan också bero på att jag håller på och letar boende och faktiskt kanske till och med hittat ett. Mycket som förändras i en redan ganska ny miljö. Detta gör mig lite osäker. Är ganska trött i huvudet också. Tur att man ska softa på en bio med lite trevliga människor ikväll och tur att man åker hem till Sthlm imorgon för att jobba och umgås med sina käraste. Ha en fin kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela