yowei

The Bounty Hunter

Publicerad 2010-04-21 11:08:40 i Kultur i mina ögon,

Nu har vi paus i föreläsningen så jag passar på att berätta om filmen jag såg.. hm.. får ganska långe sen :P. Jag va då och såg The Bounty Hunter. En film jag hoppades skulle vara ganska rolig, men som inte va alls så rolig. Ganska seg i början. Blev väl lite bättre på slutet men absolut inget man måååste se.


Aktion/Komedi från 2010 med bl.a. Jennifer Aniston och Gerard Butler.


2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morris
6. Precious
7. Alice i Underlandet
8. The Bounty Hunter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela