yowei

Inseption

Publicerad 2010-08-17 09:16:12 i Kultur i mina ögon,

Har ju glömt att skriva om Inseption! Gör de nu eftersom jag har lite tid innan bussen går. Den va absolut bra. Helt klart värd att se. Jag hängde med även om det hoppas väldigt mkt. Men när jag gick ut från bion sa jag till Loverboy "Så här har jag ju kännt förut för filmer". Ja att den va bra men thats it. Skulle gärna se den igen för att hänga med ännu bättre faktiskt. Så den va ju i alla fall så pass bra att man inte skulle ha nått emot å upprepa den.


Action/Mystery från 2010 med bla. Leonardo DiCaprio och Joseph Gordon-Levitt

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morris
6. Precious
7. Alice i Underlandet
8. The Bounty Hunter
9. Robin Hood
10. Sex and the city 2
11. Inseption

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela