yowei

19:23 Me me and me

Publicerad 2010-12-30 19:24:00 i Vardag,

Hej hej! Har som sagt varit på IKEA idag. Jag själv köpte inget men älskling kompenserade de med att införskaffa en hel del :p. Efter de har jag varit på stan och letat lite saker tills imorgon. Fan inte lätt att hitta saker som passar till temat vi ska ha imorgon, och jag har ju kanske inte haft jätte mycket tid till de heller :p. Men men... jag tror det blir bra nu.


Nu sitter jag hemma hos mamma. Så skönt att äntligen få vara lite själv måste jag säga. Jag är en sån person som verkligen behöver vara själv och bara rensa hjärnan lite. Ska ta mig ett bad medan jag tvättar lite kläder.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela