yowei

The Imaginarium of Doctor Parnassus

Publicerad 2010-01-07 00:39:36 i Kultur i mina ögon,

Packat och klart. Beger mig till Örebro ungefär vid halv åtta imorgon. Kul! Borde sitta och läsa en fältrapport men jag skiter lite i det. Kanske tar upp datorn på bussen imorgon. Vem vet. Ikväll va jag med Loverboy och några vänner till oss och såg The Imaginarium of Doctor Parnassus. Satt flera gånger och underade om jag verkligen tyckte filmen va bra medan den pågick. Men tillslut bestämde jag mig för att jag tyckte den va mysig. Jag va nog lite för upptagen med att tänka på att det var Heath Ledger sista film. Han dog ju medans den gjordes. Så slutscenerna fick spelas av hans vänner Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell. Andra filmen detta år och andra filmen med Jude Law. Mmmm... Coolt med alla kändisar ^^.


Äventyr/Fantasi med bland annat Heath Ledger, Johnny Depp, Jude Law, Colin Farrell, Lily Cole, Verne Troyer och vår egen Peter Stormare. Många kändisar =)

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela