yowei

11:42 Tankar

Publicerad 2010-07-30 11:42:15 i Flummigt,

  • Snart är sommaren slut och jag har lite små ångest för att åka till Örebro. Stockholm är mitt hem och underbart på så många sätt. Det är här alla jag älskar finns. Men det är också här mycket ångest från förr finns vilket inte finns i Örebro. Så lite skönt kommer det bli att åka hem. Kluvet med andra ord.
  • Jag är en riktig periodbloggare. Ibland öser jag in inlägg och ibland, som nu är jag inte riktigt lika aktiv. Beror mycket på vad jag har för mig och om jag är ensam hemma. Så fort jag är bland folk är bloggen typ det sista jag tänker på. Inte så jätte konstigt kanske.
  • På måndag morgon går flyget till Berlin. Till fest, kärlek och vänskap! Oh vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela