yowei

16:54 Ord

Publicerad 2010-06-29 16:54:32 i Flummigt,

Det händer så mycket fina saker i ens liv. I mitt liv händer allt bra just nu. Jag är så tacksam för att få uppleva detta. Men så fort jag känner så här letar jag upp saker som känns sådär. Bara för attt jag känner igen den känslan mer. Den är mer bekant. Känns hemma. Vad jag vill säga är att trotts att det händer 100 bra saker krävs det bara 1 dålig sak för att allt ska gå i kras. När ska känslan av hat över någon som huggit en i ryggen försvinna? Varför ska den enda saken aldrig försvinna? Bra saker glömmer man ju bort hur lätt som helst så fort det luktar dåligheter.

Jag tycker inte om att hata. Kämpar verkligen för att bara acceptera det som hänt och gå vidare. Att hata tar bara onödig energi. Men hur gör man då när man tvingas träffa någon man inte tycker om? Måste man vara trevlig? Måste man ens säga hej? Jag tycker inte det. Man behöver inte vara dum men varför ska man ge något tillbaka till någon som bara trampar på ens hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela