yowei

Alice i underlandet

Publicerad 2010-03-12 09:43:55 i Kultur i mina ögon,

Är det bara jag som har svårt att inte tänka underliv istället för underland? Varje gång tänker jag att det ska vara liv istället för land! Hel knäppt. Dags att avge en rapport om den kanske =P för jag va ju faktiskt och såg den förra söndagen. Den va en typisk Tim Burton film. Känns dock som att han safeade lite. Jag va lite besviken på Johnny som va lite för lika sina andra karaktärer men Helena va jätte bra! Helt klart något man ska gå och se på bio och även i 3D!




Äventyr/Fantasi från 2010 med bland annat Johnny Depp, Helena Bonham Carter och Anne Hathaway

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morris
6. Precious
7. Alice i Underlandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela