yowei

22:40 Driver ju bara

Publicerad 2010-10-31 22:41:24 i Flummigt,

Respekt är något jag ofta återkommer till i mitt liv. För mig betyder det ordet så otroligt mycket och jag försöker sträva efter det både mot mig själv och andra. Ett exempel är när killar (även tjejer) "driver". Är låtsas taskiga. Skämtar på ett hårdare sätt. Eller hur man nu ska förklara det. Det kan bli så fel när man inte vet hur personen som blir utsatt ska reagera. Jag har alltid varit väldigt emot detta så kallade "driv" då jag aldrig ser någon anledning till att "låtsas vara taskig". Men jag har lärt mig att inte alltid ta åt mig och ibland "driva" lite tillbaka. Bara för att vi uppenbarligen lever i en sådan värld. Man vill ju ändå vara en i gänget också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela