yowei

I rymden finns inga känslor

Publicerad 2010-10-04 11:49:45 i Kultur i mina ögon,

Nu har jag nog pluggat klart för idag. Tentan är faktiskt nästan klar. Lite små referenser som måste fixas och sista frågan måste jag skriva lite mer på och så ska jag kolla i en annan bok jag har hemma på onsdag så jag fått till en fråga rätt. Är halvvägs igenom mina två artiklar också och resten tar jag nog imorgon :p. Skönt!!

Men nu till filmen jag såg igår. Hur söt va den inte då??? Jag gillade den skarpt! Hel mysig, rolig och fin. En svensk film som verkligen håller måttet. Måste ses helt enkelt!


Drama/komedi på svenska från 2010 med bland annat Bill Skarsgård och Cecilia Forss.

 

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morris
6. Precious
7. Alice i Underlandet
8. The Bounty Hunter
9. Robin Hood
10. Sex and the city 2
11. Inseption
12. Tusen gånger starkare
13. I rymden finns inga känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela