yowei

Paranormal activity 2

Publicerad 2010-10-30 11:49:20 i Kultur i mina ögon,

Okej! Igår kväll va jag, älskling och två kompisar och såg Paranormal activity 2. Jag va rädd redan innan och rädd efter! Under filmen kröp jag ihop mer och mer tills jag satt med benen upp till hakan och händerna i ansiktet. Jag mådde illa efteråt för att jag hade spänt mig så mkt. Så ja den va läskig :p


Skräck

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morri
6. Precious
7. Alice i Underlandet
8. The Bounty Hunter
9. Robin Hood
10. Sex and the city 2
11. Inseption
12. Tusen gånger starkare
13. I rymden finns inga känslor
14. Paranormal activity 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela