yowei

12:13 Tips!

Publicerad 2010-09-28 12:14:06 i Tips,

Okej så här går det. Jag har faktiskt svarat på fråga nr 2 (väldigt lätt) av totalt 5 frågor på tentan, vilket betyder att jag här med börjat på den! Håller på att ladda ner SPSS, ett program vi lärt oss som man fixar statestik och grejer i. Tänkte att det nog kan underlätta fråga nr 1. Så nu tänker jag börja på min andra artikel så har jag gjort mitt mål för idag. Kan tyckas vara ganska lätta mål, men jag gillar när jag faktiskt uppfyller mina ;).

Men medans jag pluggar kan jag ge ett litet studenttips:

Detta kanske inte passar alla men det passar mig. Plugga vart som helst men inte hemma! Jag har jätte svårt att hålla diceplinen när jag sitter hemma där det finns både TV, massa mat, städning, andra böcker, hund m.m. Kommer bara på allt annat jag behöver göra.
Skolans bibliotek är nog det bästa stället att sitta på, men ett fik funkar också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela