yowei

Följ med vettja!

Publicerad 2011-06-03 13:53:17 i Allmänt,

Efter veckan med massa tentaplugg och jobb har jag insett att jag sällan har tid att sitta vid datorn och blogga. Jag behöver helt enkelt ett bloggverktyg som går att använda från iPhonen. Eftersom appen verkar dröja väldigt länge här har jag nu valt att lämna blogg.se. Känns jätte konstigt och lite vemodigt. Har ju ändå bloggat här sedan 2007! Men jag känner att det är dags att göra slut, gå vidare, förbättra mig och bli vuxen! Vi får se vad som händer med bloggen här men jag tror den får ligga kvar som ett arkiv :). Jag hoppas ni som läser följer med till! Där kommer jag kunna uppdatera mycket oftare eftersom jag då kan göra de från telefonen ;). Samma innehåll men på en nya sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela