yowei

23:02 Hej då?

Publicerad 2011-05-26 23:03:15 i Vardag,

Hur ska man summera detta då? Sjukt tråkigt att lämna klassen. Och jag som inte direkt hänger jätte mycket med folk i klassen, om jag känner så här kan jag bara föreställa mig hur de andra i klassen känner sig. Finns mycket fint folk i min klass i alla fall. Som jag säkert skrivit någon gång förut är jag inte så förtjust i förändringar och just nu känner jag mig inte direkt glad faktiskt. Jag kommer sakna min säng! Och min cykel! Och människorna här såklart. Det är ju tur att det är Stockholm jag ska flytta till. Ska ju faktiskt flytta hem. Dock blir det mitt sjätte hem i storstaden. Fin samling hem jag har haft genom åren! Nä usch, sentimental är vad jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela