Sådär

Sådär. Då va denna dagen avklarad. Det känns så. Jag bockar av dagarna eftersom dom som kommer nu kommer bli så jobbiga. Jobbar 07:45-17 imorgon, på onsdag och på torsdag. Jag är lite små klen av mej. Gillar inte att jobba så mkt och skolan halkar efter. Men efter den här veckan så blir det lugnt. Teatern idag va super rolig som vanligt. Vi gjorde massa knäppa saker. Det är underbart.
Nått som är mindre underbart är att jag igår nästan hade bestämt mej helt för att hoppa av pjäsen jag är med i på Roj. Jag har noll inspiration vilket inte är så jätte konstigt egentligen med tanke på omständigheterna. Men idag känns det bättre och nu har jag nog bestämt mej för att inte hoppa av. Ska gå dit på onsdag så får vi väl se. Ne nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0