Äntligen

Äntligen är den här veckan över och helgen är på ingång. Jag har jobbat klart femdagarsveckorna för den här gången, och förhoppningsvis så dyker dom inte upp igen. Har fortfarande ont i halsen men de är typ bara de. Hostar en del också.

Min lillebror på 10år skaffade sej en flickvän idag. Så himla sött. Jag blir sjukt avensjuk. Jag vill också fråga chans på någon och sen inte behöva känna allt man känner nu när man är så "gammal" utan bara vara ihop liksom. Efter att dom varit ihop i två timmar gick dom på bio, de e fan längre en vad jag kommit. Han fick en klubba i formen av ett hjärta av henne och imorgon ska dom gå i centrum och kolla på presenter till alla hjärtans dar. Jag dör, de e så gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0