Kändes

Kändes som att vi bara skulle ut på en liten barrunda. Men jag va inte hemma förens typ sex imorse. Träffade hur mkt folk som helst som jag känner. Så himla trevligt. Trist att jag och J alltid ska börja bråka dock. Det är nått mellan oss som får både henne och mej att gå igång som fan. Jag kan inte sätt fingret på mej då jag va ganska full då.

Idag mår jag inte sådär jätte bra faktiskt. Jag börjar väl återhämta mej lite kanske, men huvudet dunkar lite fortfarande. Måste städa lite här inne på mitt rum. För idag fyller min kära mamma 48år. Grattis! Senare ska jag iväg till teater och repa lite. Vad nu jag ska göra då jag bara ska vara cafégäst. Känns väl lite sådär att åka ända dit bort bara för de, men men. Sen ikväll blir det middag på CC med mamma och hennes kompisar. Vi får väl se vart jag svänger mina lurviga efter det.

Idag fick vi hem ett brev. Ett väldigt efterlängtat brev. Där stod det att den 15 maj 2008 får vi tillträde till våran nya lägenhet. Så jäkla najs. Jag längtar jätte mycket. Det kommer bli toppen.

Ne nu ska jag väl försöka ge de här dagen en ärlig chans. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0