yowei

Snor och massa mat!

Publicerad 2007-05-31 23:03:56 i Vardag,

Är snorig idag. Ja vet, jätte mysigt. Jag vill verkligen inte bli sjuk. Jag va i alla fall på matten i morse. Förstår egentligen inte hur jag tog mej dit för jag va jätte trött. När jag kom hem sov jag några timmar. Sen åkte jag in till stan där jag och T drev runt ett tag för att hitta utklädnads kläder innan vi åkte och hämtade upp J. Sen va vi och åt middag på en Mongolisk restaurang. Buffé! Jätte gott! Är jätte mätt!

Jag är ganska trött nu, men har ingen lust att gå och lägga mej. Som vanligt. Vi får väl se om nått kanske håller mej uppe. Tror jag ska se ett till avsnitt av heroes.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela