yowei

Kryssögd

Publicerad 2007-10-31 13:16:23 i Vardag,

Det va länge sen jag sträckläste en blogg. Men idag gjorde jag de. Säkert bara för att jag egentligen inte har tid. Jag satte mej ner och läste therezz.blogg.se. Egentligen ingen märkvärdig blogg så. Men det är lite mysigt att läsa från början till slut. Men nu är jag helt kryssögd.

Jag har stött på den här sidan GratisBio några gånger, men aldrig orkat bli medlem, som den slöa personen jag är. Men idag tog jag tillfället i akt. Kan berätta lite mer sen, dock tror jag dom flesta redan vet vad det är. Bara jag som är, ja lat!

Så här har jag suttit och fördrivit tid på helt onödiga ting när jag egentligen borde städa, räkna matte och dela ut flyers för våran pjäs. Jag kanske ska ta tag i dagen, eller vad säger ni? Ladda min kamera ska jag göra också. Så jag kan ta lite kort =P


Ha de bra!

image343

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela