yowei

Lustig man på bussen

Publicerad 2007-02-20 23:09:42 i Flummigt,

Nu när jag åkte hem ikväll va det en väldigt lustig man på bussen. Han hade en ur löjlig/ful hatt på sig. Men det va inte de som va de konstigaste utan han beteende sig bara underligt. Jag noterade honom först och främst för att han stirrade på mig när jag gick på bussen. Oturligt nog var jag tvungen att sätta mej bakom honom. Varenda tjej/kvinna som gick på bussen stirrade han på, han till och med vände sig om när dom gick förbi. Han har noga aldrig riktigt lärt sig ordet diskret. Redan då tänkte jag, herre guuuud. Sen under bussresan vände han sig om några gånger, jag vet inte om han kollade på mej eller folk längre bak, säkert både och, jag tyckte de va lite små jobbigt. Varje gång bussen stannade vände han sig om väldigt hastigt för att se vilka som gick av typ. Kan han vara paronid? När vi sen kommit fram och stog och väntade på nästa buss (Han skulle såklart med den andra bussen jag skulle med också) stog han å stirrade på en stackars sönderblonderad tjejs rumpa. Jisses! Han gav verkligen ordet GLO en ny mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela