yowei

Veckans

Publicerad 2009-03-31 11:43:59 i Allmänt,

humör: Trött
känsla: Febern är tillbaka
önskar: Att jag blir frisk fort och att jag håller mig frisk
planer: Nu sitter jag i skolan, sen ska jag äta lunch med två snygga brudar sen ska jag jobba. Imorgon har jag föreställning. På torsdag ska jag jobba. På fredag ska jag jobba. På lördag är det föreställning (några kommer och kollar) sen har vi personalfest på Golden Hits. På söndag är det föreställning. På måndag åker mamma till USA, sen ska jag jobba och efter det kanske jag ska på reales party.
funderar på: Vad jag vill ha.
mat: Cocosmjölk till allt
vilja: Vara frisk. Orka vara förkyld!
bästa: Att jag har gjort högskoleprovet. Shit va duktig jag är!
sämsta: Att snittet på HS provet inte räckte riktigt hela vägen.
utgång: Va på en förfest utan att förfesta.
sms: Nä då kan vi höras nån dag billigare med comviq =) kanske ta en fika veckan vore kul..? (Någon jag träffade på t-banan bara sådär. Jag vågar inte ta en fika med villt främmande människor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela