yowei

11:16, Hemtenta!

Publicerad 2010-05-31 11:16:23 i Vardag,

Hej på er! Hur mår ni en dag som denna?

Jag mår väldigt bra måste jag säga. Att vara hemma i min käraste stad och veta att det är så nära till alla jag håller kär känns otroligt härligt (även om jag saknar min säng och min tv i Örebro). Just nu sitter jag och försöker pilla med hemtentan. Det går både bra och dåligt kan jag känna. Det är alltid trögt att börja liksom. Tänk om det va lika lätt att skriva hemtenta som att blogga?! Men det finns väl en anledning till att hemtentor ska vara lite kluriga.

Senare ikväll ska jag nog bege mig ännu längre ut i Stockholms förort än vad jag är nu. Ska nämligen spela innebandy.

Ha en fin dag!


Får ett tag sedan fick jag en ros av Loverboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela