yowei

11:57 Jag är min egen idol i mitt liv

Publicerad 2011-05-24 11:57:37 i Vardag,

Jag kan ibland vara ganska egoistisk i den bemärkelsen att jag inte hymlar med att jag tycker jag är bra. Har märkt att detta inte alltid uppfattas positivt av omgivningen. Jag misstänker att människor antar att jag inte bryr mig om andra bara för att jag bryr mig om mig själv och att jag inte är ödmjuk. Detta stämmer såklart inte alls. Mitt välmående är väldigt beroende av att mina nära och kära mår bra så vänner och familj kommer ganska högt upp på min prioriteringslista även om jag är dålig på att visa det ibland. Vad vill jag då ha sagt med detta? Jo, man kan faktiskt tycka om sig själv lika mycket som man tycker om alla andra. Och egentligen är det till och med okej att tycka om sig själv mer än människor runt omkring sig. Jag menar man ska ju faktiskt dras med sig själv hela livet 24/7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela