yowei

20:00 Passar som handen i handsken

Publicerad 2011-05-24 20:00:00 i Vardag,

Har ju inte berättat hur det gick på min individuella handledning. De har varit lite skvaller hit och dit angående dessa handledningar då vissa varit jätte positiva och andra väldigt negativa. Detta gör ju att jag börjar fundera lite och jag blev faktiskt lite nervös innan (jag som sällan blir nervös på de sättet över sånna saker). Men min handledning gick jätte bra och nu är jag övertygad om hur bra jag är ;). Haha.. spär på de jag skrev om mitt ego tidigare idag! Känns i alla fall som att jag har något som jag måste förvalta på rätt sätt och på rätt ställe. Tvivlar i alla fall inte på att vad jag än tar mig an så kommer det passa mig. Skön känsla de där när man känner att man är på rätt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela