yowei

12:39 Udda

Publicerad 2011-05-19 12:39:25 i Flummigt,

Jag försöker verkligen vara en glad och positiv tjej men jag har en fallenhet för att störa mig på diverse saker. En sak är när människor uppenbart härmar någon med exempelvis stil eller beteenden. Jag vet inte riktigt varför jag stör mig så mycket eftersom det många gånger inte behöver handla om att någon härmas utan det kan ju även kallas insperation. Detta medför ju att jag har svårt att exempelvis köpa något i klädväg som alla har eller att bli inspirerad av något som någon annan har. Jag försöker lugna ner mig med det där eftersom jag själv vill ju kunna bli inspererad och tycka andra har något som skulle passa mig också. Tror detta kommer från att jag ser upp till människor som har en egen stil och går sin egen väg, lite udda människor tycker jag är helt underbart. Så underbart att jag själv önskar att jag va mer udda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela