yowei

Robin Hood

Publicerad 2010-05-30 22:24:36 i Kultur i mina ögon,

Idag har jag och Loverboy varit på bio. Det va jätte långe sen jag va på bio så det va verkligen mysigt. Jag tycker filmen va jätte bra men både jag och Loverboy tyckte den va lite rörig ibland och svår att hänga med i. Men jag tycker inte de gjorde så jätte mkt för de va en riktigt snygg film!


Aktion/Drama från 2010 med bl.a. Russell Crowe, Cate Blanchett och Max von Sydow.

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morris
6. Precious
7. Alice i Underlandet
8. The Bounty Hunter
9. Robin Hood

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela