yowei

Sex and the city 2

Publicerad 2010-06-18 10:43:54 i Kultur i mina ögon,

Igår kväll va jag alltså och såg Sex and the city 2. Vet inte riktigt hur jag ska säga det i ord vad jag känner för den filmen och det menar jag tyvärr inte i någon positiv bemärkelse. Klart man skrattade, klart man fick en tår i ögat och klart man kände igen karaktärerna. Men HALLÅ vad håller ni på med? Den heter Sex and the city men vart är sex? Och vart är The city? Jag trodde det handlade om fyra tjejer som hade vardagsproblem precis som alla andra? Inte någon jäkla lyx historia. Lättsam film visst! Och om man bortser från serien och bara ser det som en fristående film va den helt okej. Men jag tycker inte den va värd att kallas Sex and the city för inte ens karaktärerna va riktigt densamma! Filmen förde ju inte ens historian framåt! I slutet va ju alla med samma som dom va med i början och allt va bra. Lite bortkastade pengar enligt mig. Första filmen kände jag va överflödig! Den här filmen är bara pinsam!

 


Komedi från 2010 Ni vet ju säkert redan vilka som är med i den här ;)

2010 års biolista
1. Sherlock Holmes
2. The Imaginarium of Doctor Parnassus
3. Snabba Cash
4. Shutter Island
5. I love you Philip Morris
6. Precious
7. Alice i Underlandet
8. The Bounty Hunter
9. Robin Hood
10. Sex and the city 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yowei

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela